درب اتوماتیک و کرکره اتوماتیکگروه خسروشاهی

این دربها عمدتاً نفر رو بوده و عملکرد اتوماتیک این دربها در بسیاری از اماکن باعث تکریم ارباب رجوع گردیده و حس خوش آیندی در آنها به وجود میآورد. در این نوع دربها به علت استفاده از شیشه و فریمهای آلومینیومی و یا استیل زیبا به طراحان و دکوراتورها این امکان را میدهد تا بتوانند از این دربها در ساختمانهای مسکونی و اداری، فروشگاهها، اماکن عمومی، بیمارستانها، هتلها و غیره استفاده نمایند. استفاده از این نوع دربها به طور چشمگیری (تا 70 درصد) از هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودیها جلوگیری می کند. مصرف پایین انرژی، اصطحلاک پایین، سازگار با هر نوع دکوراسیون، با حداقل ایجاد صدا، کنترل تردد و عبور و مرور افراد نیز از دیگر مزایای استفاده از این دربها میباشند.

 

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب اتوماتیک آرتا در

مطلب پیشنهادی مرتبط: کرکره اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب پارکینگی

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب ریموتی

مطلب پیشنهادی مرتبط: انواع درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب برقی

مطلب پیشنهادی مرتبط: مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

مطلب پیشنهادی مرتبط: دلایل استفاده از درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: دلایل استفاده از کرکره اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: انواع کرکره اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: خروج از درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: آسیب های درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: چک کردن درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب اتوماتیک آرتا در

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب برقی پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب کرکره ای پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب کرکره برقی

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب شیشه ای

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب ریموت دار کرکره ای

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب برقی مغازه

مطلب پیشنهادی مرتبط: خرید درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب شیشه ای تاشو

مطلب پیشنهادی مرتبط: نمایندگی درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب ریلی پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: خدمات درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب کرکره ای اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: خرید کرکره اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب پارکینگی

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب کنترل راهبند پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب اتوماتیک پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب اتوماتیک صنعتی

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب اتوماتیک کرکره ای

نکات مهم در خرید درب اتوماتیک شیشه ای

برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به میزان تردد و وزن درب می توان اپراتور متناسب با درب را انتخاب نمود و باید دقت داشت که برند اپراتور نیز حائز اهمیت است. اگر میزان تردد درب شیشه ای بالا و یا تردد نامحدود باشد، اغلب از اپراتورهای اروپایی استفاده می گردد.

لوازم جانبی اپراتورهای درب شیشه ای از جمله کانال و کاور از جنس بلیت آلومینیوم 6.63 با ضخامت بالا و همچنین هنگرهای با ضخامت 8میلی متر و چرخ های صنعتی پلی آمید آلمان که ضد سایش و دارای کارکرد بی صدا و روان و تردد نامحدود برای درب های اتوماتیک است.

برد دستگاه درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مهمترین آیتم ها در خرید است.

برد دستگاه در دو مدل آنالوگ و دیجیتال است و تمامی تنظیمات بردهای آنالوگ به صورت دستی است و اگر دستگاه به هر دلیلی از کار بیفتد، دلیل کار نکردن(error) را مشخص نمی کند و باید سرویسکار در هنگام رفع مشکل، تمامی موارد را در درب اتوماتیک شیشه ای چک نماید تا بتوان مشکل را برطرف کرد. اما در سیستم برد دیجیتال، برد دارای صفحه نمایش است و پس از تنظیمات اولیه در شیشه ای توسط کارشناسان، در زمان بروز هرگونه مشکل نوع مشکل و دلیل عدم کارکرد بروی نمایشگر مدار مشخص می شود. از دیگر قابلیت های اپراتورهایی با برد دیجیتال این است که زمان ورود و خروج عابر را تشخیص می دهد ومی تواند از تعداد باز و بست درب در طی روز و یا طی ساعات مشخصی گزارش گیری کند.

بسیاری از مشکلات درب اتوماتیک دارا نبودن برد استاندارد است. از جمله امکانات ویژه ای که در بردهای جدید دیجیتال می توان به آن ها اشاره کرد:

  1. سنجش میزان رطوبت و دمای هوا
  2. تشخیص مانع در ورود و خروج
  3. تشخیص افراد وارد شونده و خارج شونده از درب به طوری که مداخله ایجاد نشود.

بعد از برد، چشم الکترونیکی روی دستگاه یکی دیگر از نکات در انتخاب این نوع درب است که کار سنسورهای الکترونیکی ایجاد نور نامرئی بابت تشخیص افراد و بازکردن خودکار درب است.

 سنسورهای درب شیشه ای هم بسیار حساس و هم بسیار کارآمد است و در صورت استفاده از اجناس نامرغوب و درجه دو در حین تابش نور خورشید منجر به درست عمل نکردن درب اتوماتیک شیشه ای می شود. این سنسورها در دو مدل یک حالته Zen و دو حالتهZenozensafe  است.

انواع فریم درب اتوماتیک شیشه ای

1. فریم آلومینیومی استاندارد با بلیت 6063 ایرالکو شمش خالص تولید شده و با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک با تنوع بسیار زیاد است و اندازه فریم استاندارد 3.5 سانتی متر ریل عمودی و 8 سانتی متر ریل افقی است. یکی از مزیت های فریم های آلومینیومی تنوع  در رنگ و تنوع در اندازه ها است. فریم های 4سانتی متر عمودی در 8سانتی متر افقی/6 سانتی متر عمودی در 8 سانتی متر افقی/7 سانتی متری عمودی در 10 سانتی متر افقی و 6 سانتی متر در 6 سانتی متر است.

به طور کلی فریم های آلومینیومی درب شیشه ای اتوماتیک به دو صورت رنگ می شود. اول با رنگ کوره ای که فریم ها پس از تولید و خنک شدن داخل کوره اج (ege) یا همان سختی گرفتن قرار می گیرند و پس از حرارت و خنک شدن وارد وان های شستشو با مواد مخصوص که آلومینیوم را بسیار جلا می بخشد و هم چنین تا حدودی زبر می شود تا درصد رنگ پذیری آن بالا برود. سپس در قسمت رنگ کاری رباتیک قرار می گیرد که رنگ مورد نظر به صورت خودکار و پودری روی فریم قرار می گیرد و سپس وارد کوره می شود که با حرارت 280 تا 300 درجه به مدت 1 ساعت پخته می شود و بعد از خنک شدن آماده برش می شوند.

نوع دوم رنگ فریم ها به صورت آنادایز است که همان فریم آلومینیوم بعد از تولید وارد کوره رنگ با دمای خاص می شود که به علت این که جنس آلومینیوم بعد از مدتی رنگش تغییر می کند به رنگ مورد نظر می رسد که دوام رنگ آنادایز مطمئنا چندین برابر رنگ های کوره ای است. نکته قابل توجه این که رنگ آنادایز فریم درب شیشه ای اتوماتیک فقط برای فریم های تولید شده از شمش خالص آلومینیوم 6063 قابل اجراست و دیگر تولیدات گرایشات آلومینیومی که 3 نوع است و آن ها را با نام DC دی سی یا ضایعاتی نوع 1 و ضایعاتی درجه 2 و درجه 3 می شناسند که کیفیت آن ها بسیار پایین تر و غیر قابل آنادایز است. فریم های درب شیشه ای آنادایز از جلوه و زیبایی منحصر به فرد است.

2. نوع دیگر از فریم ها، فریم استیل است که روی فریم های آلومینیومی پوشش کاملی از سایز فریم با ورق استیل خم شده قرار می گیرند. در واقع فریم استیل، ادغام شدن فریم آلومینیوم با روکش استیل است. استیل ها در 2 طرح خش دار و ساده و یا در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود است و جلوه خاصی به درب های اتوماتیک شیشه ای می بخشد.

انواع فریم درب اتوماتیک شیشه ای

فریم آلومینیومی، فریم استیل، فریم آلومینیوم با روکش استیل.

به میزان تردد و وزن درب می توان اپراتور متناسب با درب را انتخاب نمود و باید دقت داشت که برند اپراتور نیز حائز اهمیت است.

از این دربها در ساختمانهای مسکونی و اداری، فروشگاهها، اماکن عمومی، بیمارستانها، هتلها و غیره استفاده می شود.

این دربها عمدتاً نفر رو بوده و عملکرد اتوماتیک این دربها در بسیاری از اماکن باعث تکریم ارباب رجوع می گردد.

3.6/5 (7 رای)
ارسال نظر
verification
chapta

با عضویت در سایت آخرین اخبار به شماره همراه شما پیامک شود

whatsappphone