درب اتوماتیک و کرکره اتوماتیکگروه خسروشاهی

درب تلسکوپی شیشه ای اتوماتیکدرب شیشه ای: این نوع دربها بیشتر در ورودی هایی که نیاز به بازشوی بیشتری می باشد مانند مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی که در آن واحد نفرات زیادی عبور می کنند، پیشنهاد می گردد. مکانیزم این دربها مانند درب های کشویی به صورت خطی می باشد با این تفاوت که در این دربها چهار لنگه متحرک به صورت تلسکوپی عمل باز شدن را انجام می دهند و این باعث افزایش 30 درصدی بازشو نسبت به مدلهای کشوی دو لنگه می گردد. توسط این سیستم می توان ورودی هایی تا عرض 6 متر با ⅔ بازشو مفید و ارتفاع 3 متر ایجاد نمود این دربها به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا می باشند. در این دربها استفاده از شیشه های 10 میلیمتر و 20 میلیمتر امکانپذیر می باشد. انتخاب وضعیت های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع و همچنین با نصب سیستمهای کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکانپذیر می باشد و آنها را قادر به کنترل ورودها و خروجها می سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین دربها و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی با دربها را تأمین می کنند.

 

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

 

 

 

ویژگی هادرب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپیی درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • مناسب فضاهای کم عرض
  • دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد
  • دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  • دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن درب های متحرک از طریق هنگرها
  • دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت
  • تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

این مدل درب شیشه ای دارای طراحی منحصر بفردی است و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که این دو قسمت با هم تشکیل زاویه قائم می دهند. در واقع شامل دو درب می باشد که هر کدام دارای دو لت هستند و به شکل راس مثلث در کنار هم قرار گرفته اندو هر دو درب با یک اپراتور کار می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی مناسب اماکنی که در ورودی دارای فضاهای کنج یا نبشی است که معمولا از دربهای مایل استفاده می کنند که البته فضای بیشتری از داخل یا خارج اشغال میکند. با این نوع دربهای زاویه ای میتوان جلوی این اشغال فضا را گرفت و با تنظیم چشمی ها و سنسورهای باز شونده در زمانهای مختلف کنترل بازشدن یک لت یا هر دولت درب را به دست گرفت.

درب اتوماتیک زاویه ای یا مثلثی

این نوع درب اتوماتیک به دلیل استفاده از ترکیب شیشه و زوارهای استیل و یا Pvc نمای بسیار زیبایی به فضایی که از آن استفاده می کنند داده و حس خوبی را به افرادی که از آن عبور می کنند میدهد .بنابر این به فروشگاه هایی که در نبش خیابانها و یا کوچه ها قراردارند توصیه می شود.

درب گردان شیشه ایاین سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که درب همیشه بسته است در حالیکه همیشه باز است. با استفاده از این نوع درب ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد، از برخورد جلوگیری می شود. استفاده از این نوع درب برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد. علاوه بر آن یکی از زیباترین و شیک ترین نوع درب های اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک گردان امکان دستیابی به یک ورودی با پرستیژ و با فضای مناسب و مشتری مدار را مهیّا می کند. این دربها همچنین بر جریان هوا مؤثر می باشد در حین اینکه ورودی به داخل این ساختمان بدون استفاده از دست به راحتی ممکن می گردد.

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای گردانعملکرد درب اتوماتیک شیشه ای گردان

عملکرد درب گردان شیشه ای

 

ویژگی ها:

  • زیبایی منحصر به فرد و سازگار با نماهای مختلف ساختمان
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  • عدم تداخل نفرات در هنگام ورود و خروج
  • دارای میکروکنترل هوشمند با انواع تنظیمات کاربردی برای کاربران
  • حرکت بیصدا، روان و سریع
  • قابلیت نصب انواع فریمهای آلومینیومی و استیل در رنگهای مختلف
  • تردد نامحدود

درب اتوماتیک شیشه ای دولت باز شواین درب ها یکی از ساده ترین و پرمصرف ترین نوع درب های اتوماتیک نفر رو می باشند که به علت حرکت خطی و حداقل نیاز به فضا موجب استفاده بهینه از فضای موجود فروشگاه ها و اماکن عمومی می گردند. در بیشتر ورودیها این دربها معمولاً به صورت دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک قابل اجرا می باشند؛ ولی در صورت نیاز می توان به صورت یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک و یا دو لنگه محرک بدون لنگه ثابت و تک لنگه متحرک بدون لنگه ثابت اجرا نمود. که دو نمونه آخر بیشتر در مکانهایی که امکان حرکت دربها بر روی دیوار امکان پذیر باشد قابل ارائه می باشند. با این سیستم می توان ورودی هایی تا عرض 6 متر با ½ بازشو مفید و ارتفاع 3 متر ایجاد نمود.

در این دربها در بیشتر مواقع از شیشه های 10 میلیمتری سکوریت شده استفاده می گردد، ولی در صورت نیاز امکان به کارگیری از شیشه های دوجداره تا 20 میلیمتر نیز امکانپذیر می باشد. همچنین کاربران میتوانند نسبت به نیاز خود درب را در وضعیت های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع تنظیم کنند. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین دربها و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، امنیت عابرین در برابر برخورد احتمالی با دربها را تأمین می کنند.

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تک لت و دو لت بازشو

 

 

ویژگی هاعملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تک لت:

  • سهولت در تردد
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  • نصب و تنظیم سریع و آسان در صورت نیاز به تعمیر
  • مجهز به قفل الکترومکانیکی جهت افزایش ضریب ایمنی
  • تردد نامحدود در شبانه روز
  • دارای سیستم باطری Back Up
  • دارای ظاهری زیبا و سازگار با هر نوع دکوراسیون
  • حداقل مصرف انرژی
  • استهلاک پایین
  • عدم ایجاد آلودگی صوتی به هنگام باز و بسته شدن
  • کنترل تردد و عبور و مرور افراد
  • قابلیت نصب انواع فریم های آلومینیومی و استیل در رنگهای دلخواه و ابعاد مختلف
  • قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن در بنابر میزان تردد، همچنین فصول سال و یا حتی ساعت مختلف شبانه روز

موارد کاربرد:

فروشگاه ها و مراکز خرید، هتل ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها، ادارات و ساختمان های مسکونی

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع درب های پر کاربرد این روزها می باشد که بسیاری از افراد برای محل کار خود از آن ها استفاده می کنند. درب های شیشه ای از پانل های شیشه ای به وجود آمده اند. در واقع این پانل های شیشه ای در میان فریم های فلزی قرار دارند. به سبب زیبایی و البته استحکامی که درب های شیشه ای دارند، این روزها به کرات از آن ها استفاده می شود.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هیچ گونه محدودیتی ندارد. درب های اتوماتیک شیشه ای به این دلیل که به صورت خودکار باز و بسته می شوند؛ سبب راحت تر شدن تردد شده اند. از درب های شیشه ای اتوماتیک در ورودی مراکز تجاری، تفریحی، مسکونی و... بهره برده می شود.

یکی از مهم ترین کاربرد درب شیشه ای اتوماتیک را می توان در مراکز پر تردد دانست. پاساژهای بزرگ شهر به سبب رفاه حال مشتریان خود و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی از این نوع درب ها استفاده می کنند.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

ایمنی و امنیت بالا را می توان یکی از مهم ترین مزایای این درب ها دانست. درب های شیشه ای بر خلاف ظاهرشان که شیشه است در برابر عوامل خارجی مختلف بسیار مقاوم هستند و برای مدت زمانی طولانی امکان استفاده از آن ها وجود دارد.

صرفه جویی در انرژی و زمان از دیگر مزایای درب اتوماتیک شیشه ای است. معمولا باز و بسته کردن درب های معمولی انرژی زیادی را از افراد می گیرد. درب های شیشه ای معمولی عموما سنگین هستند و باز و بسته کردنشان برای بسیاری از افراد بسیار سخت است.

به طور مثال کودکان و سالمندان به سختی می توانند از این درب های شیشه ای استفاده کنند. برای حل این مشکل درب های اتوماتیک یک گزینه بسیار عالی می باشد.

بی صدا بودن را می توان از مزیت های قابل توجه درب های اتوماتیک دانست. این درب ها برای باز و بسته شدن صدایی را از خود تولید نمی کنند. یکی دیگر از مزیت های درب های اتوماتیک این است که محکم به یکدیگر کوبیده نمی شوند.

حتما برایتان پیش آمده است که به هنگام باز کردن درب های معمولی شیشه ای به یکباره درب از دست شما رها و کوبیده می شود. این کوبیده شدن درب ممکن است باعث به وجود آمدن خسارات مالی و جانی شود.

اجزای درب شیشه ای

درب های شیشه ای از بخش های مختلفی تشکیل شده اند. اجزای سازنده ظاهر درب های شیشه ای که کاملا مشخص است. این درب ها از شیشه های ضحیم و در عین حال سبک و فریم ها فلزی ساخته شده اند. از آن جایی که درب اتوماتیک شیشه ای به صورت اتوماتیک کار می کند؛ از یک چشمی در ساخت آن ها استفاده می شود. چشمی درب شامل اشعه مادون قرمز است که در بالای درب قرار می گیرد. این اشعه تردد را کنترل می کند و در صورت شناسایی افراد درب را برای آن ها باز و بسته می کند.

یک نکته مهمی که باید به آن توجه ویژه ای داشت بحث درست کار کردن درب ها می باشد. اگر اشعه های مادون قرمز نتوانند تشخیص درستی در شناسایی افراد داشته باشند؛ عملکرد درستی را ندارند و ممکن است دچار خطاهایی شوند. از مرسوم ترین خطاها می توان به نصفه باز و بسته شدن درب اشاره کرد.

زمان مورد نیاز برای نصب

نصب درب اتوماتیک شیشه ای خیلی زمان بر نیست و در بدترین حالت ممکن یک روز زمان برای نصب آن احتیاج است. برای ساخت این درب ها در ابتدا طراح اقدام به اندازه گیری مکانی که قرار است این درب ها نصب شوند، می کند. 

بعد از این اندازه گیری نیاز است تا درب شیشه ای ساخته و آماده نصب شود. اگر می خواهید از خرید خود بهترین نتیجه را بگیرید نیاز است تا به کیفیت کار توجه داشته باشید. بسیاری از شرکت ها اقدام به فروش درب شیشه ای ارزان قیمت می کنند. این درب ها آن طور که باید و شاید عمل نمی کنند و  عمر مفید آن ها بسیار کوتاه است.

برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای با ما در ارتباط باشید چرا که کیفیت برای مجموعه ما حرف اول را می زند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب اتوماتیک آرتا در

مطلب پیشنهادی مرتبط: کرکره اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب پارکینگی

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب ریموتی

مطلب پیشنهادی مرتبط: انواع درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب برقی

مطلب پیشنهادی مرتبط: مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

مطلب پیشنهادی مرتبط: دلایل استفاده از درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: دلایل استفاده از کرکره اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: انواع کرکره اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: خروج از درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: آسیب های درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: چک کردن درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: درب اتوماتیک آرتا در

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب برقی پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب کرکره ای پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب کرکره برقی

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب شیشه ای

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب ریموت دار کرکره ای

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب برقی مغازه

مطلب پیشنهادی مرتبط: خرید درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: قیمت درب شیشه ای تاشو

مطلب پیشنهادی مرتبط: نمایندگی درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب ریلی پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: خدمات درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب کرکره ای اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: خرید کرکره اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب پارکینگی

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب کنترل راهبند پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب اتوماتیک پارکینگ

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب اتوماتیک

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب اتوماتیک صنعتی

مطلب پیشنهادی مرتبط: نصب درب اتوماتیک کرکره ای

مناسب فضاهای کم عرض، دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد، دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری، جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار، دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن درب های متحرک از طریق هنگرها.

انتخاب وضعیت های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع و همچنین با نصب سیستمهای کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکانپذیر می باشد.

این دربها مانند درب های کشویی به صورت خطی می باشد با این تفاوت که در این دربها چهار لنگه متحرک به صورت تلسکوپی عمل باز شدن را انجام می دهند.

این نوع دربها بیشتر در ورودی هایی که نیاز به بازشوی بیشتری می باشد مانند مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی که در آن واحد نفرات زیادی عبور می کنند، پیشنهاد می گردد.

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی
درب شیشه ای برقی تلسکوپی
3.3/5 (10 رای)
chapta

با عضویت در سایت آخرین اخبار به شماره همراه شما پیامک شود

whatsappphone